6 Ocak 2010 Çarşamba

Lhasa De Sela..

5 gün önce yeni yılın ilk gününde, biz yılbaşı ertesi mahmurluğunda iken, bu dünyadan güpgüzel bi insan, eşsiz bi ses kayıp gitmiş, bi dostumdan öğrendim kötü haberi az evvel..Boşuna bekliycem gelse de bizi konserinde mest etse diye. Her ölüm erken ölüm demişlerdi, bu seferki çok erken ama..Söyleyecek daha ne şarkılar ne masallar vardı kimbilir..Ya biraz klişe ama bi varsın bi yoksun, ötesi yok, yok işte..Allah Melihat Gülses'e uzun ömür versin..Allah tüm iyi ve güzel insanlara uzun ömürler versin..

1 yorum:

direnimo dedi ki...

kendisi hakkında yorum yazmıstım, şarkılarının bayık oldugundan bahsetmiştim falan, gerçekten çok üzüldüm dünya tatlısı bir insanmış, kendisini cok tanımama rağmen sanki bi anda boyle cok yakın hissetim, sanırım ispanyolcanın da etkisi buyuk, içim bir garip oldu.. tarif edemem, şarkılarını şimdi dinlesem ağlarım heralde.. güzel yerlere gitmiştir umarım...

Related Posts with Thumbnails